środa, 14 kwietnia 2010

Numer 319 - Everclear "Song From An American Movie Part One"

Wikipedia definiuje rodzinę jako związek intymnego, wzajemnego uczucia, współdziałania i wzajemnej odpowiedzialności, w którym akcent pada na wzmacnianie wewnętrznych relacji i interakcji. Ojciec-syn-matka-córka-żona-mąż i takie tam ble ble ble. Art Alexakis definiuje swoją relację z córką o wiele prościej i w przeciągu 1:38 trafia w sedno, śpiewając prosto z serca o tym, co daje mu największe szczęście. Ta piosenka zawsze przywoływała uśmiech na mojej twarzy i jednocześnie, w jakiś niezwykły sposób, oswajała z myślą o przyszłym ojcostwie. Bo słuchając Alexakisa naprawdę można wyzbyć się strachu i wszelkich wątpliwości związanych z byciem rodzicem. Ja dodatkowo zadaję sobie jeszcze pytanie, czy tak czuł się mój tata, kiedy przyszedłem na świat? Pewnie tak. Może z wyjątkiem momentów, kiedy jako bobas darłem się w nocy jak dziki, bo o 2:00 zechciało mi się narobić w pieluchy. Osz ty, naturo złośliwa.



Posłuchaj: Everclear "Song From An American Movie Part One"

Brak komentarzy: