czwartek, 16 września 2010

Numer 263 - House Of Love "I Don't Know Why I Love You"

- Pokazywałem Ci już to? - pytanie to już nie raz budziło grozę i niepokój wśród moich znajomych. Jak tu kulturalnie wymknąć się do domu, gdy nie wypada przecież odmówić odsłuchania fragmentu kolejnego utworu, bądź obejrzenia kolejnego filmiku na youtube. - Ach, stare dobre czasy, gdy nie było jeszcze youtube - myśli pewnie teraz wielu z nich.

Przyznaję się bez bicia. Lubię dzielić się muzyką. Nie potrafię zachować dla siebie tego, co mnie nakręci, wciągnie, porwie i wygeneruje gęsią skórkę. Nie mogę, no nie da się i już. Kiedyś w trakcie jednego z takich "pokazów" kolega usnął, co powinno być dla mnie wystarczającą rekomendacją do zaprzestania mojego niecnego procederu. Ale zawsze pozostaje nagrywanie składanek trafiających z moich rąk do rąk kilkudziesięciu pewnie osób, które miały przyjemność (lub jej brak) mnie zapoznać. Na swoją obronę mam to, że mój brat ma podobnie. Może to siedzi w genach.

A tak przy okazji, pokazywałem Wam już to?



Brak komentarzy: