poniedziałek, 20 grudnia 2010

Przerywnik przedświąteczny

Zbliżają się święta, a co za tym idzie, mój długo wyczekiwany powrót do domu. W środę wsiądę na pokład samolotu Austrian Airlines i - mam nadzieję - dotrę do Polski szybko i bezpiecznie. I bez opóźnień. Ta świąteczna wyprawa może nieco zaburzyć cykl wypuszczania kolejnych postów, ale nie macie mi chyba tego za złe, prawda:)?

W ramach zadośćuczynienia przesyłam moją tegoroczną kolędę. A na pytanie czy święta na pewno były lepsze w latach 80' musicie odpowiedzieć sobie sami. Jeśli urodziliście się w latach 80' to pewnie i tak niewiele z tamtych świąt pamiętacie, bo ja akurat to nie pamiętam prawie nic. No, może jedynie mój pierwszy zestaw klocków lego (taki niebieski traktor). A i że z szynką były problemy. Życzę więc Wam wesołych, spokojnych Świąt bez problemów z szynką i bezpiecznej drogi do domu.

Brak komentarzy: