czwartek, 18 lutego 2010

Numer 344 - Strip Music "This Morning"


Ta piosenka kojarzy mi się z jednym: miesiącem spędzonym parę lat temu w Kopenhadze. Chyba najbardziej samotnym miesiącem mojego życia. Wypełnionego (nie licząc pracy) łażeniem bez celu po mokrych od deszczu ulicach Kopenhagi, gapieniem się na przejeżdżające pociągi przy Fisketorvet, cichym i jakbym wyludnionym Glostrup, wreszcie jazdą pociągiem nad cieśniną Oresund, prosto do Malmo. I kameralnych, ale chyba najbardziej zapamiętanych przeze mnie urodzinach, które tam spędziłem. Osobie, która wtedy sprawiła, że nie były to najgorsze (a mogły być), a były prawdopodobnie jednymi z najlepszych urodzin mojego życia, jestem wdzięczny do dziś. A "This Morning" - jakkolwiek sentymentalnie i banalnie to brzmi - zawsze będzie przywoływać mi tamte deszczowe obrazy.

Posłuchaj: Strip Music "This Morning"

Brak komentarzy: