wtorek, 16 lutego 2010

Numer 347 - We Are Scientists "After Hours"


Jednym, ale nie jedynym z powodów dla którego lubię tę piosenkę jest to, że udało mi się ją skowerować przy pomocy mojej przyjaciółki. Choć właściwie powinienem powiedzieć, że to mojej przyjaciółce udało się ją skowerować, a ja zgapiłem.

Pomijając stricte muzyczne aspekty, dla mnie ważne jest tu przesłanie. W sieci krążą różne interpretacje "After Hours", według najpopularniejszej piosenka to niejako metafora ostatniej nocy przed naszym odejściem z tego świata, co w kontekście refrenu "this night is winding down but time means nothing, as always at this hour, time means nothing, one final final round cause time means nothing, say that you'll stay, say that you'll stay" nabiera szczególnego znaczenia. I nawet jeśli to nadinterpretacja, to lubię wierzyć, że taki jest prawdziwy sens tego niepozornego poprockowego utworu.

Posłuchaj: We Are Scientists "After Hours"

Brak komentarzy: